Winkelwagen

Garantie

2 jaar garantie op alle Odesi producten

Op alle producten geven wij 2 jaar garantie. Binnen deze periode vervangen of repareren wij het artikel kosteloos. Onze garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten die u al heeft. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat men er redelijkerwijs van mag verwachten.

Geldigheid van de garantie

De garantie geldt niet wanneer de producten:

  • worden blootgesteld aan schadelijke temperaturen en overmatig vocht binnen uw woning
  • worden aangetast door gebruik van bijtende middelen
  • niet volgens de normale gebruikersnormen worden toegepast
  • in de SALE worden aangeboden (hiervoor geldt uiteraard wel de wettelijke garantie)

> Zie Onderhoudsadvies

Melding van een probleem

Vaak is de oplossing eenvoudig, in enkele gevallen hebben wij meer informatie nodig. Wij vragen u dan om foto’s te sturen van uw klacht met daarbij een heldere omschrijving. U kunt uiteraard ook een klacht indienen over onze dienstverlening

Wij streven naar een zo snel mogelijke afhandeling. Binnen 3-5 werkdagen ontvangt u van ons een voorstel om het probleem op te lossen. 

Ondervindt u een probleem? Laat het ons weten per:

E-mail: info@odesi.nl
Telefoon: +31 (0)418 743 101

Wij zijn op afspraak geopend.

Onafhankelijke geschillencommissie

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Gratis retouren in 30 dagen

Niet tevreden, geld terug garantie voor 30 dagen.

Uitstekende klantenservice

Wij behandelen alle vragen binnen 24 uur

100% Beveiligde betalingen

Ideal / PayPal / MasterCard / Visa