Garantie
2 jaar garantie op alle Odesi producten
Op alle producten geven wij 2 jaar garantie. Binnen deze periode vervangen of repareren wij het artikel kosteloos. Onze garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten die u al heeft. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat men er redelijkerwijs van mag verwachten.
Geldigheid van de garantie
De garantie geldt niet wanneer de producten:
- worden blootgesteld aan schadelijke temperaturen en overmatig vocht binnen uw woning
- worden aangetast door gebruik van bijtende middelen
- niet volgens de normale gebruikersnormen worden toegepast
- in de SALE worden aangeboden (hiervoor geldt uiteraard wel de wettelijke garantie)
Melding van een probleem
Vaak is de oplossing eenvoudig, in enkele gevallen hebben wij meer informatie nodig. Wij vragen u dan om foto’s te sturen van uw klacht met daarbij een heldere omschrijving. U kunt uiteraard ook een klacht indienen over onze dienstverlening
Ondervindt u een probleem? Laat het ons weten per:
E-mail: info@odesi.nl
Telefoon: +31 (0)418 743 101
Wij zijn op afspraak geopend.
Onafhankelijke geschillencommissie
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.